skendehuplru

Žiaden tovar v košíku

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY - FAQ´s

Ohľadom objednávky:

1. Ako si mám tovar objednať?

Je to veľmi jednoduché, vyberte si kategóriu podľa druhu a veku vášho dieťaťa. V uvedenej kategórii napríklad "Detské šaty 9-10 rokov" sú uvedené všetky šatôčky, ktoré máme na sklade vo veľkosti 10 (134-140), v kategórii "Detské šaty 5-6 rokov" sú všetky šatôčky, ktoré máme na sklade vo veľkosti 6 (110-116). 

2. Ako mám postupovať pri objednávaní tovaru?

Keď už ste si zvolili správnu veľkosť a vybrali tie najkrajšie šatôčky, vložíte tovar do košíka kliknutím na tlačidlo "Pridať do košíka". Na obrazovke sa Vám objaví malé okienko. V prípade, že chcete ešte niečo doobjednať, kliknete na text " Pokračovať v nakupovaní". Ak si želáte objednávku dokončiť, kliknete na text "Obsah košíka". Pod informáciou o tom, že Váš tovar bol pridaný do košíka sa môžu zobrazovať príbuzné produkty, ktoré úzko súvisia s tovarom, ktorý ste si zvolili, napríklad bižutéria. V prípade, že máte záujem si ju doobjednať stačí kliknúť na obrázok produktu. 

3. Ako dokončiť objednávku?

V predchádzajúcej odpovedi ste sa dozvedeli ako pridať tovar do košíka. Teraz Vám vysvetlíme ako zadať adresu dodania a ďalšie detaily. Začneme zadávaním adresy. Máte 2 adresy na výber: 1. Vaša adresa, ktorá bude uvedená na faktúre (Fakturačné údaje) a 2. adresa dodania (vypĺňate iba v tom prípade, ak chcete mať na faktúre inú adresu ako tú na ktorú si želáte poslať objednaný tovar - vypĺňajú napríklad podnikatelia alebo ľudia, ktorí si želajú poslať tovar do práce). Následne vyplníte všetky polia označené hviezdičkou (tieto polia musia byť vyplnené). Vyberte si prosím spôsob dopravy. Máte 3 možnosti: kuriér DHL, parcelshop DHL (je to obchod vo Vašom okolí, ktorý ma zmluvu s DHL a tam si môžete dať balíček zaslať a vyzdvihnúť ho v otváracích hodinách daného parcelshopu) alebo osobný odber na adrese Športová 50, Ľubica (okres Kežmarok). Vyberte spôsob platby. 1. dobierka - zaplatíte kuriérovi, ktorý Vám tovar prinesie domov 2. prevod na účet - zaplatíte pomocou internetbankingu alebo priamo vložením peňazí na náš účet a 3. paypal - použite len v prípade, že máte účet paypal. V prípade, že nám chcete nechať pri objednávke nejaký odkaz, môžete tak urobiť v časti "Poznámky a špeciálne požiadavky". Následne odškrtnite políčko "Obchodné podmienky". Po kliknutí na "Objednať s povinnosťou platby" Vám odošleme potvrdzujúci email. Hotovo! :)

4. Máte stále problém uzatvoriť objednávku?

Nevadí, stačí nám poslať email na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. , kontaktovať nás tu alebo objednajte pohodlne telefonicky na čísle 0915 255 249.

 

Ohľadom veľkosti:

1. Ako si mám vybrať správny rozmer?

a) Dievčenské šaty

Vyberte si kategóriu podľa veku vášho dieťaťa a rozmery uvedené vo Vami vybraných šatách porovnajte so skutočnými rozmermi dieťaťa. Počítajte s tým, že rozmery šiat nemôžu byť zhodné s rozmermi dieťaťa, vždy je potrebné prirátať k Vami nameraným údajom aspoň 1-2 cm. Príklad: ak má dcérka hrudník 55 cm, v tabuľke musí byť uvedené väčšie číslo, tj. 56 a vyššie, ideálne do 63 cm. Ak je v tabuľke oveľa väčšie číslo tj. 64 cm a viac (rozdiel v hrudníku je 8 cm a viac), poraďte sa prosím s nami a kontaktujte nás.

b) Chlapčenské obleky

Vezmite dieťaťu prosím nasledovné miery: hrudník, pás a výšku. Tieto údaje prosím porovnajte s tabuľkou. Pri oblekoch Vivaki sa pás počíta takto: ak je uvedené 25x2 tj, 50 cm + gumička sa dá natiahnuť ešte do max. 7 cm. Výsledný pás bude 57 cm.

c) Súpravy do krstu

Merajte prosím oblečenie, ktoré bábätko aktuálne nosí a je mu dobré, nemerajte dieťatko. Ak máte krst neskôr (napr. o mesiac), počítajte s tým, že dieťatko ešte porastie, priberie.

2. Môžu mi prísť tovar o niečo väčší alebo menší?

Áno, môže sa to stať, pretože výrobcovia uvádzajú vždy povolenú odchýlku +/- 2%. V prípade, že si nie ste istá/ý správnou veľkosťou kontaktujte nás.

3. Môžete mi upraviť oblečenie na želanie?

Nie, túto službu momentálne neponúkame. 

4. Je možné si objednať rozmer alebo farbu šiat, ktorá nie je v ponuke?

Áno, je to možné, ale nie vo všetkých prípadoch. Pre bližšie informácie nás kontaktujte.

5. Čo ak si objednám zlý rozmer?

Postupujte podľa nášho reklamačného poriadku. Šatôčky sa dajú vymeniť či vrátiť okrem súpravičiek NA KRST, ktoré sú na objednávku. Tieto súpravy sa šijú pre každého klienta zvlášť, preto nie je možné vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu. To neplatí na tovar, ktorý je na sklade, teda ihneď k odberu.

 

Ohľadom platby:

1. Akými spôsobmi môžem zaplatiť?

Zaplatiť môžete v hotovosti priamo prepravcovi pomocou dobierky alebo predom pomocou prevodu na náš bankový účet. Taktiež môžete využiť platbu pomocou služby paypal. Momentálne pre Vás pripravujeme platbu akoukoľvek platobnou kartou pre zvýšenie Vášho komfortu nakupovania.

2. Zaplatím nejaký poplatok, ak využijem platbu pomocou paypal? Čo je to paypal?

Nie, poplatok hradí príjemca, teda my. Paypal je platobná brána, ktorá slúži na bezpečné zasielanie a prijímanie finančných prostriedkov. Ak nemáte zriadený účet paypal, použite prosím iný spôsob platby.

3. Ak si vyberiem platbu dobierkou, zaplatím niečo navyše?

Áno, za dobierku je príplatok 1,00 EUR.

 

Ohľadom dodania:

1. Koľko stojí poštovné?

Poštovné a dodacie podmienky nájdete tu. Máme jednotnú sumu poštovného a to 3,0 eur s DPH platnú pre Slovenskú republiku.

2. Posielate tovar aj do zahraničia?

Áno, poštovné do zahraničia nájdete tu.

3. Kedy môžem očakávať moju zásielku?

Zásielku obdržíte nasledujúci pracovný deň po obdržaní potvrdzujúceho emailu o odoslaní /okrem nedele/.

4. Kedy mám nárok na dodanie zadarmo?

Pri odbere 3 a viac šiat alebo pri odbere nad 100,- EUR.

Ohľadom vrátenia tovaru:

1. Čo mám urobiť ak zakúpený tovar nebude sedieť?

Máte dve možnosti: buď Vám šaty vymeníme alebo Vám vrátime peniaze, okrem súpravičiek NA KRST, ktoré sú na objednávku. Tieto súpravy sa šijú pre každého klienta zvlášť, preto nie je možná výmena či vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu. To neplatí na tovar, ktorý je na sklade, teda ihneď k odberu.

2. Kto platí poštovné pri vrátení tovaru?

Tovar vraciate späť na svoje náklady.

 

Ohľadom zliav:

1. Poskytujete nejaké zľavy?

Áno, pri 3. a ďalších objednávkach Vám poskytneme vernostnú zľavu 5%.

2. Poskytujete množstevné zľavy?

Áno, v prípade, že máte záujem o väčšie množstvo, kontaktujte nás.

 

dievčenské spoločenské šaty, detské šaty, šaty na prijímanie, oblek pre chlapca, komplety na krst, sviečka na krst